Δραστηριότητες μουσικής 2 (31-3-20)

Οι δραστηριότητες για αυτήν την εβδομάδα

Α’ τάξη:

Πάμε να δούμε μέσα στο βιβλίο μας!

Κάντε κλικ σ’ αυτό το σύνδεσμο

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A104/801/5191,23829/

Για κοιτάξτε  την εικόνα! Θυμάστε πως ονομάζονται αυτά τα όργανα?

τύμπανο, ντέφι, κουδουνάκια, τρίγωνο, πιατίνια!

Πατήστε πάνω στο εικονίδιο με τον μεγεθυντικό φακό  που βρίσκεται κάτω από την εικόνα και παίξτε με τα χρώματα και τους ήχους.

 

Στη συνέχεια μπορείτε να πατήσετε πάνω στα δύο μικρόφωνα  και να ακούσετε δύο τραγουδάκια!!

Τραγουδήστε και ‘σεις τον Καρακατσάνη!!

Β’ τάξη:

Πατήστε πάνω στο σύνδεσμο να ανοίξει το βιβλίο!

Θυμάστε το σαλιγκάρι;

Για να ακούσετε τη μουσική και να το τραγουδήσετε πατήστε πάνω στο δεύτερο εικονίδιο που βρίσκεται κάτω από την εικόνα!

Πατήστε  τώρα και πάνω στο εικονίδιο με το μεγεθυντικό φακό!

Μια βόλτα μέσα στο δάσος με ήχους σας περιμένει!!

Καλή ακρόαση!

Γ’-Δ’ τάξη:

Ας κάνουμε μια επανάληψη στα ρυθμικά σχήματα!    q q      eeee

Πατήστε πάνω στο σύνδεσμο

 

Διαβάστε προσεκτικά τη σελίδα του βιβλίου.

Αν και είμαι σίγουρη ότι τα θυμάστε πολύ καλά!!

Στο κάτω μέρος του βιβλίου υπάρχει ένα εικονίδιο με μεγεθυντικό φακό. Πατήστε το και δημιουργήστε το δικό σας ρυθμικό σχήμα!!

 

Η πυραμίδα των αξιών όπως την είχαμε μελετήσει σε προηγούμενο μάθημα!

Όπως είχαμε πει λοιπόν  και η μουσική έχει τα δικά της μαθηματικά!!

Μπορείτε να ακούσετε και τα τρία μουσικά αποσπάσματα πατώντας πάνω στα εικονίδια με τα μικρόφωνα

Με τη σειρά ακούγονται:

·         <<Ωδή στη Χαρά>> από την 9η Συμφωνία του L.V.Beethoven

·         <<Γουλιέλμος Τέλλος>>  από την ομώνυμη όπερα του G.Rossini

·         <<Αλα Τούρκα>> από τη Σονάτα για πιάνο του W.A.Mozart

Όποιος από εσάς έχει διάθεση και για κάτι παραπάνω, ορίστε και μια ασκησούλα για τη φλογερίτσα σας:
 
Αν δεν θυμάστε τους δακτυλισμούς τις φλογέρας κοιτάξτε λίγο παρακάτω.

Στ’ τάξη

Πατήστε πάνω στο σύνδεσμο για να ανοίξετε τη σελίδα του βιβλίου μας!
Διαβάστε το κειμενάκι που συνοδεύει τις εικόνες και μετά παρατηρήστε τις.
Κάθε εικόνα λοιπόν είναι διαφορετική δείχνοντάς μας το διαφορετικό ρόλο που παίζει η μουσική στη ζωή μας.

Αν θέλετε να ανακαλύψετε και να ακούσετε περίεργα μουσικά όργανα πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το τετραγωνάκι που βρίσκεται κάτω από τις εικόνες.

Έφτασε η στιγμή για να παίξω μουσική….

Α’ άσκηση

Όσοι έχουν σήμερα διάθεση για δημιουργία ας πατήσουν πάνω στο εικονίδιο με το μικρόφωνο.

Ακούγεται ένα επαναλαμβανόμενο ρυθμικό σχήμα.

Πάνω σ΄αυτό το σχήμα μπορείτε να απαγγείλετε τους στίχους που έχει το βιβλίο σας ή

μπορείτε να φτιάξετε και δικού σας στίχους!!

 

Β’ άσκηση

Σε όσους έχει λείψει η φλογερίτσα μπορούν να παίξουν την  μελωδία που υπάρχει στις δραστηριότητες της Ε’ τάξης!
Για όλους τους υπέροχους φλογεροπαίκτες μου σας στέλνω τους δακτυλισμούς της φλογερίτσας!!
Η μουσικός σας
Μελίδου Φωτεινή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *